MAAFKAN DIRI SENDIRI (Afirmasi)

Afirmasi positif, baca dan ulangi setiap hari.

—————

 frekuensi saya selaras dengan frekuensi kesuksesan

frekuensi saya selaras dengan frekuensi cinta

frekuensi saya selaras dengan frekuensi kebahagiaan

frekuensi saya selaras dengan frekuensi kelimpahan

saya bersyukur atas hidup saya

Saya bersyukur atas semua pengalaman saya

Saya bersyukur atas berkat saya, besar dan kecil

saya layak atas semua berkat dan kelimpahan saya

saya bertindak dengan integritas

saya intuitif

saya percaya alam pada semesta

saya pantas mendapatkan kebaikan saya

saya mengizinkan kebaikan saya sekarang

saya percaya pada diri saya sepenuhnya

peluang berlimpah dan berkat mengalir kepada saya dengan mudah

saya menjalani kehidupan yang indah

saya menyayangi diri saya

saya memaafkan diri saya sendiri

saya menerima diri saya

saya seorang wanita yang luar biasa

saya mewujudkan kesuksesan saya dengan cinta, kekuatan dan keaslian

saya menjaga diri saya sendiri seperti saya menjaga orang lain

saya seimbang

saya selaras dengan energi universal murni

saya adalah saluran energi cinta dan kedamaian

saya membiarkan cinta dan kedamaian mengalir melalui saya, dan itu kembali kepada saya berlipat ganda

saya gembira

saya baik dan semua orang mencintai saya

saya sangat cantik dalam keunikan saya sendiri

saya menciptakan realitas saya sendiri

hidup saya indah dan diberkati

Saya sangat bangga jika diri saya sendiri

Saya menjalani kehidupan yang bahagia, selaras dengan jiwa saya

masa depan saya cerah, gembira dan aman

saya terpenuhi

saya utuh

saya sempurna

-SAGA-



Comments

Popular posts from this blog

RESIGN!!

Fashion show festival batik Tulungagung

Selamat Hari Raya Idul Adha